Esenyurt Terrace Mix evlerinde yaklaşık 8 aydır oturuyorum. Bu sitede ilk kışım ve son olacak. Yakıt (ısınma) bedelinde tamamen usulsüzlük var. Bu aydan 2 önceki faturam 800 TL'ye yakın geldi. Fatura geldi şok olduk. Diğer ay ısınmayı %70 azalttık evde battaniyeyle oturduk merakla faturayı bekledik 1 sonraki ay gelen fatura 400 TL küsürdü. Tabi bir daha şok olduk ve yönetime indim. Açıklama üstüne açıklamayla tıpış tıpış ödedik ve evimize çıktık. Ve bu ay yüce Allah şahittir peteklerin 1 tanesini bile açmadık ve bugün gelen fatura 246 TL. Isınma bedeli 125 TL ısı kaybı 62 TL. Soğuk su 58 TL. Ben evde ısınma namına bir şey yapmaz iken gelen fatura bu. Kış bitti diye şu an taşınmayacağım ama Eylül ayında kesinlikle yok.
Yorum Gönder