Vodafone abonesiyim muhabbet, chat sitesine kayıt yaptırdığım yalanıyla faturama 56 TL fatura yansıtılmış. Vodafone'yi arıyorum bir numara veriyor bizi ilgilendirmiyor havasında Vodafone müşteri hizmetleri çalışanı A**** Bey. (18.03.2017 saat 22:24 te 25 dakika konuşup hiçbir şey yapamayan, yapamadığı gibi yardımcı dahi olamayan insanlar). Muhabbet siteleri ile ilgili 17.03.2017 de saat 23:02 son kez bu hizmeti kullandığım görünüyor. Ama o tarihler arasında ben yurt dışındayım ve ülkeye girişim 18.03.2017 saat 11:00.Yurt dışında Vodafone hattımı hiç açmadım açsam Vodafone'dan yurt dışına hoş geldiniz mesajı gelirdi. Bunu da kanıtlayamayacak olan Vodafone yetkilileri kullanmadığım servis için bana fatura kesiyorsunuz sonra da bizim servisimiz değil deyip benden başka birini aramamı istiyorsunuz o servise de faturayı keserken benimle iletişime geçmesini söyleyebilseniz keşke.
Yorum Gönder