Bizim 22.02.2017 tarihinden bu yana internetimiz yok Tivibu kullandığımız içinde haliyle TV'de yok çok mağdur durumdayız sürekli arıyoruz tamam diyorlar ama bir aydır ne gelen var ne giden iptalini istiyoruz onu da yapmıyorlar yok fes bedeli cart curt mağdur olan benim bir de fes bedelimi ödeyeceğim ya ne kadar saçmalık nereye şikayet edilmesi gerekiyorsa her yere başvuracağım ya gelip yapsınlar ya da kapatsınlar benim evde iki tane çocuğum var ne TV izleyebiliyoruz ne bir şey bıktım artık buradan ilgili insanlara sesleniyorum lütfen ama lütfen sesimi duyun ben Türk Telekom'u aramaktan yoruldum.
Yorum Gönder