Bu ay faturama 48 TL içerik ücreti yansıtılmış. Ben hiçbir yolla ne SMS atarak ne de başka bir yolla içerik talebinde bulunmadım. Faturama yansıtılan bu ücretin iptalini istiyorum. Hat kapatma talebinde bulundum. Bu ücreti iptal etmezseniz hem firmaya hem de Vodafone firmasını yargıya taşıyacağım. BTK ya da şikayet edeceğim. Hattımı başka operatöre taşıyacağım. Resmen haksızlık yapılıyor. Telefonuma içerik indirmediği mi böyle bir talebimin olmadığını da her türlü ispat ederim.
Yorum Gönder