26.03.2017 tarihinde hattımdan Fizplus abonelik adı altında Vodafone ile ortak olan bir firma tarafından 14 TL abonelik ücreti kesilmiştir. Hemen iptal ettirdim fakat iade yapılamayacağını söylediler. Fizplus firması Vodafone ile partner firmayız dedi. Vodafone inkar etti ortada bir sorun var danışıklı dövüş, gerekli yasal işlem başlatacağım açıklamalı şu şekilde internette bir video izlerken izlemeye devam etmek için link tıklamışsınız yani şunu diyorlar. Tek tıkla sizin tıkır TL'lerinizi alırız 14 TL iadesi derhal BTK şikayet kaydı oluşturacağım.
Yorum Gönder