İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Hattımda Ki Kısıtlama Kaldırılmıyor

28.02.2017'de Vodafone arayıp hattımı kontörlüye çevirmek talebinde bulundum. Fakat hattımın sistem üzerinde kısıtlaması olduğunu ve bu şekilde işlem yapılmadığını söylediler. Bununla ilgili şikayet oluşturdular. Ayın 1'inde fatura kesim tarihi olduğu için 28 Şubat'ta geçiş sağlamam gerekiyordu yeni fatura kesilmesin diye. Fakat her gün 3-4 kez aradığım halde bir türlü sorunu çözemediler. Konuyla ilgili mağduriyetimi anlatıp son faturayı ödemeyeceğimi söyledim. Daha önceki görüşmelerde kullandığım gün kadar ödeyeceğimi söyledikleri halde bugün Hattım aktif hale geldiğinde aradığımda 1 aylık fatura kesilecektir dediler. Konu ile ilgili mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget