Evmoda Sefaköy şubesinde bugün bir oturma gurubu beğendik. İşlemler için kimliği verdik ve alacağımız kişiyle görüştük iptal etmemiz gerekti. Hiçbir şekilde ödeme günü konuşulmadı imzalar atılmadı. "5 dakika içinde iptal ediyoruz" dediğimiz anda işlem yapan arkadaş "biz işlemi yaptık nasıl iptal edersiniz" diye hesap sordu. Peki siz müşterinize bu şekilde hesap sorarsınız diye sesimi yükseltince işler büyüdü. Ben hayatımda böyle saygısız bir yer görmedim çalışanları da aynı müdürüde. Müdürüne böyle bir durum olduğunu anlatıyoruz hiçbir tepki yok. Tüm ilgileri ürünü alana kadar.
Yorum Gönder