Vodafone faturalı hattımın Mart ayı faturası yüksek gelmesi sebebiyle 542 müşteri hizmetlerini aradım. Normalde 37 TL gibi bir fatura gelmesi gerekirken,97 TL fatura geldi neden yüksek geldiğini sordum, benim bilgim ve onayım olmadan İddialı Videolar diye bir servise üye yapılmışım ve 56 TL bu yüzden faturama fazladan yansımış. Vodafone müşteri temsilcisi bu konuda yapacakları bir şey olmadığını ve iptal ve para iadesi için o servisle görüşmemi söyledi. Bu tam bir haksızlık bu tutar benim faturama yansıtılıyorsa bu Vodafone'un sorumluluğundadır, başka ödeme yöntemleriyle olsa eyvallah tamamda neden faturaya yansıyor 56 TL'yi benden Vodafone fazladan tahsil ettiği için paramın iadesini talep ediyorum. Bana gönderilmiş olan mesajın altındaki iptal yoluyla iptal ettim fakat Nisan ayı faturama da bu tutar yansıyacak. Fazladan ödeyeceğim tutarların tarafıma iadesini istiyorum.
Yorum Gönder