Bu ayakkabıyı Bursa Kent Meydanı şubesinden aldım. Aldığıma bin pişman oldum 3. ayında paramparça oldu ve dökülme yaptı, mağazaya götürdüğümde fişi olmadığı için değişim yapılamayacağını söyledi. Ve ayakkabı gördüğünüz üzere elimde patladı.Bu ayakkabı için giden 300 lirama yazık...
Yorum Gönder