Vodafone hattı 30 TL'lik paketle sözleşmem var. 107 TL fatura geldi. İlgili kuruma itiraf ettim. Bana cevap olarak 3. party ile sözleşme yaptığımı söylediler. Bende 3. party kurumun kim olduğunu sordum biz bilmiyoruz biz sadece parayı oraya aktarıyoruz dediler. O sözleşme nerede dedim bilmediklerini söylüyorlar. Bunun internette gezinirken olabileceğini söylüyorlar. Daha önce de bunun benzeri maç aboneliği yapmışlardı. Bu paraları neye göre kesiyorlar. Bu konuda Vodafone şikayet ediyorum.
Yorum Gönder