Ocak ayı gibi başka GSM operatöründen aylık 45 lira karşılığında (bayii tarafından bana söylenen) taahhütname imzalayarak Vodafone geçtim. Adıyaman'da bulunan bu yetkili bayii benim taahhütname sisteme girmediği için ilk ay 73 liralık fatura geldi. Durumu bayii ile defalarca konuştum ayrıca Vodafone müşteri hizmetlerini defalarca aramama ve şikayet kaydını bırakmama rağmen ikinci ay 64 lira bu ay ise 87 lira fatura geldi. Her seferinde yapılacak edilecek denilerek oyalanıyorum. Mağdur ediliyorum. Bu ilgisizliklerinden dolayı başka GSM operatörüne geçmek zorunda kaldım fakat 3 aydır ödediğim fazla parayı da geri alamadım.
Yorum Gönder