Vodafone adı verilen operatör firması, herhangi bir durum oluştuğunda maalesef ulaşılmaz oluyor. Telefon edemiyorsunuz, mail yazmak için mail adresi bulunmuyor. Bir hat iptali var en az 1 ay oldu sonuç alamadım. En son çağrı merkeziyle görüştüğümde bana bu ayın (Mart 2017) 15'inde yani bugün telefon edilerek iptalimin gerçekleşebileceğini söylemişlerdi, bu Vodafone müşteri hizmetleri kayıtlarında var. Bu gün (15/03/2017) yine çağrı merkezini aradığımda ulaşamadım, ilgili bayiye gidip sordum, aldığım cevap bu gün sıkıntı var ulaşılmıyor. Ben sorunumu çözemedim neden boşu boşuna fatura ödeyeyim, mevcut hat kullanılmıyor kullanmadım. Bu ne saçmalıktır, ya bu işi düzgün yapsınlar ya da bu işi bıraksınlar insanları kandırmasınlar. Telefon hattıyla konuşmadığım halde ben para ödüyorum. Hadi çözüm bulun bakalım ey Vodafone.
Yorum Gönder