Giresun Şebinkarahisar Molla Hüsrev Erkek Öğrenci Yurdu müdür ve memurlarının öğrencileri küçümseyip alaycı tavırlarından özellikle yeni atanan müdürün geldiği ilk gün delikanlı rolü yapıp kaf dağından hizmet getireceğini söyleyip herhangi bir şey yapmaması yurtta sebil yok sıcak su parayla internet erişimi sıfır mobil şebekeler çekmiyor yemekhane yemekler kötü. Mülteci gibi her gün patates ürünleri yiyoruz şikayetlerimiz Kale bile alınmıyor yurtlarda nöbetçi memurlar beklemiyor. Müdür bey ilk gün çok delikanlı olduğunu söyledi okul bitecek vaatlerinin birini gerçekleştirmedi yanına gidiyoruz sanki gökten zembille inmiş bir kibirle davranıyor ilgilenmiyor bile sadece müfettişler geldiği gün müdür müdür gibi geziyordu. Lütfen devletin verdiği bu makamlara atadığınız insanların tecrübeleriyle değil de kişiliğiyle atanıp kontrol edilmesini sağlayın!
Yorum Gönder