İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Harika. TV Aboneliği ile Elde Edilen Haksız Kazanç

Vodafone faturalı hat kullanıcısıyım. Onayım ve haberim olmadan yapılan Harika. TV aboneliğini kabul etmiyorum ve şikayetimi dile getiriyorum. Şikayetlere ve haberlere baktığım zaman benim gibi binlerce kişi bu haksızlığa maruz kalmış.Mağduriyetimin giderilmesini, iznim dışında faturama yansıyan ve yansıyacak olacak toplam 88 TL ücretin iadesini talep ediyorum. Vodafone gibi kurumsal bir şirketin böyle yanıltıcılığa göz yummasını doğru bulmuyorum. Şikayetim ve sorunumla en yakın sürede ilgilenilmesini bekliyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget