İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom 2 Günlük Kullanmadığım İnternet Aboneliğinin İptali İçin 400 TL Talep Edilmesi.

Evime internet almak için Türk Telekom'u aradım bana bölgeniz VDS 66 MB e kadar hızı karşılayabiliyor diye 50 MB lik paketi sattılar. 1 gün sonra gelip kurdu arkadaş ama modemde sıkıntı oldu çalışmadı. Cihaz bende arıza kaydı oluşturdum beni arayan Türk Telekom personeli bölgemin VDSL'i desteklemediğini söyledi. Madem desteklemiyor bana neden bir paketi satarsınız şikayet kaydı oluşturdum geri dönüş yapıldı ADSL paket fiyatı aldım paket fiyatını da çok fazla fiyattan söyledikleri için bende iptal etmek istediğimi ilettim. Çıkan kişi 400 TL'lik bir iptal bedeli ödersiniz dedi böyle bir şey olmamaz koca Türk Telekom firması 2 günlük kullanmadığım netin iptali için benden 400 TL talep etmesi kalitesiz bir firma olduğunun kanıtıdır.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget