İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Gereksiz Yere Alınan Para

Vodafone'a gereksiz yere ödediğim faturalardan sıkıldım artık, Ocak 2017 faturam 178 TL ve ben bu faturayı kabul etmiyorum ancak maalesef ki otomatik ödemeden dolayı hesabımdan bu ücret çekildi ( Hakkımı helal etmiyorum) . Kullanım geçmişime baktığımda 26 Ocak'ta 2 adet yurt dışı arama görünüyor ilk görüşme 1,319 sn ve 44,62 TL, ikinci görüşme de her ne tesadüfte aynı dakika içerisinde ve yine 1,319 sn ve yine 44,62 sn.Öncelikle ben bu görüşmeleri kabul etmiyorum böyle bir görüşme yapmadım,bu numaradan arandım ancak açıp konuşmadım.İkinci konu ise aynı dakika içerisinde 2 adet 1,319 sn ve 44,62 sn tesadüf müdür? Üçüncü konuda oldu da 1,319 sn görüştünüz 44,62 TL nedir ya? Kimi yanıltıyorsunuz siz? Bu neyin mantığı, müşterilerinizi bu şekilde kaybediyorsunuz. En kısa zamanda operatörü değiştireceğim, benden gereksiz yere Vodafone tarafında alınan paramı kurtardığımda.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget