Bugün 12 civarı Urfa'dan yola çıktım ve muavinin birine Maraş'a gitmek istediğimi söyledim. Beni Antep'ten Maraş arabasından birine aktaracağını söyledi ve benden 50 TL aldı ben de fazla değil mi deyince 5 TL geri verdi. Tabi yol ücretlerini bilmediğimi anlamış olsa gerek ben 5 TL'yi geri almama rağmen mağdur etti. Sonra öğrendim ki 12 TL imiş Antep ile Maraş arası. Tilkinin tilki olduğunu anlayana kadar post elden gitti yani, ben bu muavini sima olarak biliyorum. Astor Turizm'e bu tür şeyler yakışmıyor ve bu muavin de hak etmiyor Astor Turizm'i. Astor Turizm'in lekelenmemesi için bu kişinin işten çıkarılması gerekir. Daha kaç kişiyi kandıracak acaba ve Astor Turizm daha ne kadar yolcu kaybedecek.
Yorum Gönder