Fizplus uygulamasına Vodafone yüzünden abone olmuşum haberim olmadan ben yıllardır Vodafone operatör kullanıyorum çok memnundum ama bu olay olana kadar herkes sizi önerirken resmen güvenimi yok oldu. Bu konuyla bir işlem yapmasını gerekiyor, herkes şikayetçi, vatandaş mağdur. Benim haberim olmadan nasıl abone olurum aklım almıyor,her ay 26 TL ödediğim faturam bu 86 TL geldi. Allah'tan fark edip hemen iptal ettim,sizden ricam ücretimin geri ödenmesini talep ediyorum, lütfen.
Yorum Gönder