İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Faturamdaki Fazla Alınan Ücretin İadesi Hakkında.

Vodafone Faturamdaki Fazla Alınan Ücretin İadesi Hakkında.

Özel müşteri satış temsilcisi ile hattımı Vodafone'a taşıdım. Kampanyalı Vodafone Red S Business 5 tarifesine geçtim. Ancak aktivasyon sürecinde aktivasyonu sağlayan bayii bilgim dahili dışında tarife değişikliği yaptı. Sonra da düzeltip eski tarifeme geçirdi. Tabi faturama 2 farklı tarife için kabarık bir fatura geldi. Üstelik ay sonunda yani 25.01.2017 tarihinde geçiş yapıldığı için tam ay haklarımı kullanamama rağmen fatura hayli kabarık geldi. Konu ile ilgili Vodafone müşteri hizmetleri ile 3 kez konuşmama rağmen hala sorunum çözülmedi ki süreç başlayalı 3 hafta oldu. Vodafone teknik destek personelleri faturamdaki hatayı açıklayamayıp örtbas etme niyetinde. Benden fazla alınan ücretin tarafıma iade edilmesi gerekmektedir.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget