İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Casper Via Servis Hizmeti Fiyasko.

Casper Via Servis Hizmeti Fiyasko.

Türk Telekom'dan faturamın üstüne Casper Via tablet aldım aldığım ilk hafta tablet bir sabah açılmadığından servise gönderdim yaptıklarını söyleyip gönderdiler. 1 ay sonra yanı geçen hafta aynı tablet aynı sorundan tekrar servise gitti. Serviste ekranını kırıp hiçbir şey yapılmadan bana geri gönderdiler. Arayıp görüştüğümde ekranının kırık olduğunu söylediler bende beni arayan servis personeline ekranının sağlam olduğunu ve tabletimin açılmadığı söylesem de ısrarla erkanının kırık olduğunu söylediler. Madem ekranı kırıktı neden kargodan teslim aldınız dedim o anda fark etmedik diye yalan söyleyip bana geri göndersinler 20 ay garantili tabletimi. BİMER'e de şikayet ettim.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget