Vodafone müşterisi olduğum için çok pişmanım. Ben bir Vodafone müşterisi olarak çok ama çok pişmanım. Vodafone hiç bir şekilde müşterilerinin sorunlarını dikkate almıyor ve ilgilenmiyor. Daha önce de buradan yazdığım gibi Vodafone faturalarına Vodafone kendi otomatik ödeme talimatı verip faturamı ödemediği halde yine kendileri hattımı kapattılar ve açmak için açma kapama bedeli uyguladılar. Müşteri hizmetlerini 5 kez aradım kayıt bıraktım en geç 3 gün içerisinde çözüm bulunacağını söylediler fakat yaklaşık 10 gün oldu hiçbir şekilde bir geri dönüş olmadı. Hiçbir şekilde sorunlarımız dikkate alınmıyor.
Yorum Gönder