Bana ara ödeme geldi ve itiraz ettim 1600 sonra iptal dediler ve özürlü dilediler iptal oldu denildi. Son 1900 geldi sonra hiçbir şekilde neye harcandığı bilinmiyor bu bakiye ve e-mailime fatura dökümanı gelince denildi ve 10-15 kere arama rağmen gelmedi hep sistematik hata denildi. 20 gün oldu ev adresime gelecek hala gelmedi hiçbir şekilde. Vodafone ve iki ay oldu hala uğraşıyorum hiçbir sonuç yok ortada.
Yorum Gönder