Ben Malatya Yeşilyurt Koyunoğlu Mahallesinde oturuyorum ve yollar sonbahar döneminden beri kötünün kötünün kötüsü her gün arabayla beraber biz de hendek büyüklüğündeki çukurlardan atlayarak geçiyoruz bazı tümseklerde tepe gibi.Ayrıca sokaklarımız akşamları zifiri karanlık güya sokak direkleri var ama aksesuar olarak koymuşsunuz herhalde yanmıyor. Bir de burası şehrin göbeği böyleyse kenar yerler nasıl bilmiyorum ne zaman bu sorunları düzelteceksiniz ne zaman yaparsınız bozuk yollarımızı.
Yorum Gönder