Telsim'den beri yani Vodafone satın almadan önceden beri bu operatörü kullanıyorum bundan 6-7 ay önce faturalı hat aldım ve 6-7 aydır her seferinde online işlemlerde bir türlü ödeme yapamıyorum sistemde bir hatadan dolayı faturanız ödenmedi uyarısı çıkıyor. Bu yüzden çoğu kez faturalarım 1-2 gün gecikiyor. Buna bir çözüm getirmeleri lazım konumum gereği Vodafone cep merkezleri çok uzak gidemiyorum vakitte bulamıyorum. Sadece fatura ödemede sıkıntılı değil bundan 1 ay önce aldığım Netflix paketini iptal etmeye çalıştığımda şu anda bu işlemi gerçekleştiremiyoruz. Bu ay ki faturama da ek olarak eklendi. Şu fatura ödemeyi düzeltin kafi.
Yorum Gönder