Annemi fiber internet başvurusu yapması için Gaziosmanpaşa müdürlüğüne gönderdim ev telefonu üstüne kayıtlı olduğu için. İşlemleri başlatmışlar işlemler bittikten sonra dalga geçer gibi port yok, 2-3 ay sonra belki olur demişler ne yapmam lazım? İşimden dolayı internet ihtiyacımda var destek lütfen. Şikayetçiyim bu konuda. Bir insan bu kadar uğraştırılmaz.
Yorum Gönder