06.03.2017 tarihinde fatura kesimim olmuş olduğu an sistemden çekmişler ve hattımı kapamışlar. Vodafone müşteri temsilcileri incelemede diyor tabi benim bilgilendirmem dahilinde yapıyorlar. Hem fatura ödeme günüme 14 daha var erken tahsil edip kapatıyorlar hem de kalkıp bekleyin diyorlar. 0212 367 00 00 numarayı arayın diyorlar sizin hattınızın açılması için yardım edecekler 1 saattir arıyorum hep bekleyiniz diyorlar.
Yorum Gönder