Müşteri hizmetlerinde operatöre günlerdir ne yazık ki bağlanamıyorum. Faturalı esnek M paketini FreeZone indirimi ile kullanıyorum. Son gelen faturada 29 TL'lik fazlalığa anlama veremedim ve internet üzerinden fatura detayımı inceledim. Fakat SMS, internet ve konuşma süremden herhangi birinde aşma mevcut değil. Her türlü incelemeyi yaptım. Sorununun çözümü için size ulaşmak yerine artık Tüketici Hakem Heyetine şikayette bulunmaya karar verdim.
Yorum Gönder