3 Mart 2017 saat 2 sularında oradaydım ve sadece 2. bölge için gelmiştim. 2016'da 6'lı paket aldım 2.000 TL'ye yakın tüm vücut parası verdim. Acelem olduğunu söylememe rağmen beni beklettiler ve iptal etmek istiyorum iade etmek istiyorum dememe rağmen bana tek seans olarak hesaplarız yani 560 TL'den yani 560*4 seans üstüne bize borçlusunuz diyorlar. Oranın müdürüne ben burada ödeme yaparken siz vardınız dedim bana ben resepsiyon değilim buranın müdürüyüm diye tepki verdi. Son seansımı daha özenmeyerek ve uzaktan tuttular çünkü tekrar paket almam için.
Yorum Gönder