İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vassago Kuaför Kaba Personel.

28 Şubat'ta Vassago Kuaföre K**** Beyle görüşmek için gitmiştim. Şube çalışanlarından ismini bilmediğim ve son derecede saygısız artı olarak da samimiyet göstermeye çalışırken kendisini iyice itici hale getiren çalışanı, k**** Bey'in seminerde olduğunu ve bütün gün olmayacağını söyledi. Ertesi gün için randevu oluşturduk. 1 Mart'ta yani randevu oluşturduğum tarihte kuaföre gittiğimde K**** Bey şubede yoktu. Yine aynı saygısızlıkta olan çalışanı ''M**** Bey ile görüş işte'' gibi kaba konuşma tarzıyla tarafıma büyük bir dayatmada bulundu. Üstüne ''İzin verirseniz M**** Bey ile görüşeyim o zaman. '' şeklinde sözüme karşılık içeri geçerek bağıra bağıra ''vuracağım kafasına... . '' ile başlayan cümlelerle en büyük saygısızlığı yaptı.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget