Yıllar önce Turkobir'e üye olmuştum beni tekrar arayıp 50 TL'ye numune seti ve katalog göndereceklerini söylediler. İstemediğimi söylememe rağmen göndermişler almak zorunda kaldım. İçinden bir tane çamaşır iki de katalog çıktı.50 TL'ye bir tane kalitesiz çamaşır almış oldum. 50 TL'yi sipariş verince iade edeceğiz dediler ama iade falan yok yalan. Her siparişte 5 TL zorunlu katalog parası ve 5 TL'de kargo ücreti alıyorlar. İade etseler bile oradan 50 TL'yi 5 siparişte çıkarıyorlar zaten. Bu haksızlık değil de nedir?
Yorum Gönder