İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom TT Müzik Hizmetinden Faydalanamadım

Selfy'de eski bir paketten Mor Large paketine geçtim. Daha sonra paket hediyesi olan TT Müzik Premium paketini almak istediğimde Mor L veya XL paketi olmanız gerekir cevabı geldi. Müşteri hizmetlerini aradım "Selfie üyeliğiniz sonlanmış" dediler. Siteden 25 yaşından önce selfie üyesi iseniz 25'ten sonra da devam demesine rağmen (!) Neyse yeni abonelik için hattı sorguladım. Ne dese beğenirsiniz. "Zaten selfie üyesisiniz."

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget