İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bağcılar Devlet Hastanesi Hastanenin Saygısız Sekreterleri.

Annemle Jinekoloji bölümünden randevu almıştık. Randevu günü hastaneye gittik ve kayıt yaptırmak için sıra beklemeye başladık. Hasta kayıt bölümünde bulanan kadın oyalanarak iş yapıyordu. Annemin randevu saatine az kaldı demesiyle kadının bağırması bir oldu. Annem susunca ben karşılık verdim bana da bağırarak senin yasin kaç senin elini kırarım ve benzeri laflar söylemeye başladı. Biraz tartıştıktan sonra hastanenin hasta hakları birimine gittik dilekçe verdik ama cevapları pek tatmin edici olmadı. Sözde hasta hakları olan birim ilgilenmedi bile bu hastanenin temizlikçisinden sekreterine herkesin burnu havada bunlardaki hava doktorlarda bile yok ilgi sıfır saygı sıfır disiplin sıfır.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget