Türk Telekom'un 4122230*** numaralı abonesiyim. Mayıs 2016 ayında telefon arıza kaydı verdim. Çalışan olduğum için evde bulunamıyorum. Gelen ekip beni cep telefonunu aradı arızanın evin içinde olduğunu söyledi. Elektrikçi getirip tesisatı kontrol ettim sağlam çıktı tekrar kayıt verdim gelen ekip komşunun hattını bana benim hattımı komşuya bağlamış. Bir ay sonra farkına vardım tekrar arıza kaydı verdim hattın sağlam olduğunu söylediler hat sağlam kardeşim Benim telefonumu komşuya bağlamışsınız dedim komşumun hattını düzeltmişler benim hat gene kesikti. Mayıs ayından beri numaramı kontrol etsinler bir tek telefon görüşmem yok. Geldik internete 3 şubat'tan bugüne (7.3.2017) evdeki internetim kesik (tam sınav zamanı, tam internetin lazım olduğu zaman). Olabilir dedim arıza kaydı vereceğim 121 no.lu arıza kayıt servisleri arızalı. Arızayı bildiremiyorum. Bana bir yol gösterin kafamı nereye vursam acaba?
Yorum Gönder