İki ürün satın aldım birini zar zor aldım öbürünü bir haftaya gelecek dediler yok mağazaya gittim ve cevap kamyon geldi yarın geliyor dediler 25 gün geçti hala yok yine mağazaya gittim ve bu sefer de yok gelecek dediler yok iptal edin dedim etmediler sonra yine yok dediler iptal için ısrar ettim iptal ettiler bu sefer de para yok dediler 4 sefer gittim hala yok bu kadar sorumsuz bir mağaza görmedim bir daha Fethiye Evve mağazasına gider miyim?
Yorum Gönder