2-3 ay öncesinde TTNET müşteri hizmetleri tarafından arandım ve aylık 10 TL'ye Tivibu paketi önerildi. Kabul ettim ve bağlandı. İlk ay fatura dedikleri gibi geldi. Ertesi aydan itibaren her ay 3 TL cihaz bedeli gelmekte ve 10 TL olan fatura 15 TL kullanım bedeli artı 3 TL cihaz bedeli olmak üzere 18 TL'ye çıktı. Ayrıca taahhütsüz olarak anlaşmama rağmen iptal etmek istediğimde 620 TL gibi bir iptal bedeli talep etmekteler. Şu anda mecburen 20 ay daha kullanmak zorunda olarak görünüyorum. Hem farkında olmadan fatura artıyor. Hem taahhüt'e dönüyor. Mecbur kalmadıkça TTNET kullanmamanızı öneririm.
Yorum Gönder