28.02.2017'de binmiş olduğumuz uçak hava şartlarından dolayı Ankara'dan geri döndü havalanında yaşadığımız çilenin içine bir de ertelenen uçakta dün ki kabul edilen valizimiz kabul edilmedi. Fazlası varmış? Peki dün niye yoktu yoldan taş toprak mı doldurduk? Böylesine kötü bir firma olamaz. Çalışanların da yardımcı olma tarzları da gerçekten şirkete yakışır şekildeydi.
Yorum Gönder