Türk Telekom sabit telefonum arandığında eğer hemen açmazsam arayanın karşısına "lütfen geçiş kodunuzu giriniz" diyen bir ses kaydı çıkartıyor. Türk Telekom olayı anlamadığını ve çözemeyeceğini söylüyor. Yani kendi sistemlerine hakim olamadıklarını itiraf ediyorlar bir nevi. E ben o zaman neden para veriyorum size? Ayrıca istihbarat karargahı mı benim evim de telefonuma geçiş kodu atadınız?
Yorum Gönder