21-03-2017 tarihinde Maltepe sahildeki İspark engelli aracımı park ettim. Yarım saat geçmeden çıkış yapmak için gişeye gittiğimde gişe memuru borcumun altı 6.00 TL olduğunu söyledi bana verdikleri fiş in üstünde engelli ücretsiz yazmasına rağmen bu ücret benden tahsil edildi esefle kınıyorum.
Yorum Gönder