İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İspark Engelli Araçtan Ücret Talep Eden Çalışanı.

İspark Engelli Araçtan Ücret Talep Eden Çalışanı.

21-03-2017 tarihinde Maltepe sahildeki İspark engelli aracımı park ettim. Yarım saat geçmeden çıkış yapmak için gişeye gittiğimde gişe memuru borcumun altı 6.00 TL olduğunu söyledi bana verdikleri fiş in üstünde engelli ücretsiz yazmasına rağmen bu ücret benden tahsil edildi esefle kınıyorum.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget