16.09.2016 tarihinde Avea bayisinde yatırdığım faturamı 17.03.2017 tarihinde bayi sahibinin bayisini kapattıktan sonra itirazı sonucu yatan faturamı Avea iptal edip kapanan bayisinin sahibine geri iade etmiş. Şimdi aklıma gelen ilk şey bir insanın böyle bir bayi açıp binlerce fatura ödemesi yapıp 12 ay sonra itirazı sonucu kaç bin kişinin faturasının parasını Avea'dan tahsil edip tüketiciler hiç ödeme yapmamış gibi sıkıntıya sokuyor. Avea olarak müşterisinin mağdur olmasıyla ilgili tek söyleye bildiği savcılığa gidin. Türk Telekom Avea olarak böyle bir şeye karşı kendi müşterilerini nasıl mağdur edip kendini soyutlayabilir. Benim bir talebim yokken ödenmiş faturamı ne hakla geri iade eder.
Yorum Gönder