Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu iki makine işlem başı 2 lira ücret alıyor. Bir de hizmeti yapamıyor. Şöyle açıklayayım; çamaşır makinesine attığım kirli çamaşırlarımı %30 u yıkanmış halde geri alıyorum. Kıl, tüy vb. şeyler çamaşırlarda yapışmış durumda. Kurutma makinesinin rezaletine geçiyorum. O da şöyledir ki aynı şekilde bu da iki lira almasına rağmen %30 u temizlenmiş olan çamaşırları buraya attığımızda temiz olan %30 uda kirleniyor. Ve bunların hiç temizlenmediğini söyleyebilirim. Güvenliğe defalarca şikayet gidiyor bu konuda ama hala bir çözüm alınmış değil. Nasıl bir saçmalıktır bu gereğinden fazla ücretli bir yurtta ücretli bir hizmet bile yapamıyorlar.
Yorum Gönder