Yaklaşık 6 ay önce evde internet ve tivibu paketi aldık paket alırken gayet ilgili iken subat 8'de nakil işlemi başlattım. Nakil işlemi yasal olarak 15 günde olması gerekiyordu. Müşteri hiz. aramazsan sanırım işlem yapamıyorlar. Nakil işlemini yaptıgım bayiyi aradığımda hakarete uğrayacak şekilde bir iletişim ve telefonu yüzüme kapaması ile sonlandı. Tabi bu süreçte sürekli müşteri hiz. de aramaktayım. Neyse uzun uğraşlar sonunda 28 şubatta teknik ekip geldi ben o gün aslında iptal edecektim neyse bir şans daha vermek istedim. Bu defa da üzerinden 7 gün geçti tivibu bağlantısı için aramalar yapıyorum o da uzun aramalar sonunda geldi ama hizmet alamıyorum çünkü sebep ne tam olarak bilinmiyordu. Çağırdığım elektrıkciye 100 lira verdim yine de hizmet alamadım. Bu defa da cihazda sıkıntı var denildi cihaz bir odada çalışıp diğer oda da çalışmıyor ve 90 lira almak istemedim. Taahhatlü ve 650 lira ödemem gerekiyormuş iptal için.
Yorum Gönder