14 mart salı günü 90** nolu siparişimde gelen kahvaltı takımı ürünüm kırık ve eksik gelmiştir tarafınıza iade etmek için iade talebinde bulunup kargo numrası aldım fakat almış olduğum kodla kargo firması işlem yapamadı bu yuzden aynı siparişle almış olduğum bardaklardan birini iade eder gibi gösterdim ki kod alabılıyım diye fakat hepsibuarada.com bana 50 tl'lik bir iade işleminde bulundu arayıp defalarca söylememe rağmen yapılan işlemi bana yardımcı olmadılar ve üzerine aynı bardaktan tekrar aldırdılar göndermeyeceğiz demelerine rağmen kargoya verilen ürünü geri döndürdüm yapılan işlemlerden dolayı mağdur durumuna koyulduğum için yardımcı olmadığınız taktirde tüketici mahkemsine başvurucağımı söylemek ister iyi günler dilerim.
Yorum Gönder