İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinin Hoş Olmayan Tavrı

Türk Telekom Müşteri Hizmetlerinin Hoş Olmayan Tavrı

TTNET müşteri hizmetleri beni arayarak sözleşme tarihimin bitiş süresi azaldığı için bir kampanya olduğunu ve 2 yıl 66 TL bir fiyatla aynı pakete devam edebileceğimi ve ilk ay ücretini TTNET olarak kendileri karşılayacaklarını beyan edip benden sözleşme için onay istediler ve bende kabul ettim. Daha sonra bugün aradığımda sözleşmemin 2 yıl uzatılacağı fiyatın 66 TL olduğunu ama ilk ay bedava diye bir şey olmadığını söylediler. Bende ses kaydı dinlensin diye şikayet kaydı oluşturulmasını istedim. Müşteri hizmetleri gayet sorumsuz ve ilgisiz davranarak bana hiçte hoş olmayan bir şekilde cevap verip konuşmayı sonlandırdılar. Sonuna kadar hakkımı arayacağımı kendilerine de bildirdim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget