Geçtiğimiz hafta internet kurulumu için evime gelen kişi evimde fiber internet kablosu olmadığını söyleyip modemi elime verip "elektrikçi çağırın kablo çektirin" dedi ve gitti. Bu mu "eve fiber internet getiriyoruz" anlayışı? Kampanyanızın adını "eve modem getiriyoruz kurulumsuz kurulum yapıp 150 TL alıyoruz " olarak değiştirmelisiniz! Ayrıca evimde internet bağlantısı olmamasına rağmen aboneliğimi aktifleştirerek boş yere vermedikleri hizmet için para ödüyorum, resmen haksızlık değil de nedir! ? Müşteri hizmetlerine yaptığınız suç biliyor musunuz sizi "Tüketici Hakları heyetine şikayet edeceğim" dediğimde rahat bir şekilde "şikayet edin (bize ne edasıyla) " demeleri... Pes doğrusu! Kurumsallık anlayışı ve müşteri memnuniyeti sıfır!
Yorum Gönder