Sony Xperia m5 Gold model telefon satın aldım. Uzun bir süredir Twitter'ı kullandığım da bir süre sonra cihaz kendini kapatıp açıyor. Ne yaptımsa olmadı servise gönderdim yaklaşık 10 gün sonra geri göndermişler telefonda bir şey yok diye ve tavsiyeler var servis raporunda SD kart sorun yapabilir, uygun program olmaya bilir, vb. Ne yazıyorsa denedim fakat olmuyor müşteri hizmetleri ile görüştüm aynı tavsiyeleri verdiler, ben telefona yaklaşık 1500 TL verdim 150TL'lik tabletin performansını vermiyor, şimdi de yerinden sökülemeyen arka kapak oynuyor tekrar servise göndereceğim, 3 kuşak Sony telefonum giderek kalite ve güven kaybediyor, eğer bir an önce çözümlenmezse sorunlarım bende Sony'i terk edenler arasına katılacağım, kısaca Xperia M5 almayın hayal kırıklığına uğramasını.
Yorum Gönder