Türk Telekom ev telefonu üyeliğimi iptal ettirebilmek için hat sahibinin giderek talepte bulunması gerekiyormuş. Farklı bir şehirde yaşıyor olmama rağmen her geldiğimde İskenderun şubenize sistem yok ve iptal işlemini yapamıyorum ve aylardır bu yüzden boş yere fatura ödüyorum bu kadar basit bir sisteminiz mi var sizin hiçbir zaman olmuyor sistem?
Yorum Gönder