Türk Telekom sabit hat ve internet hizmeti almaktayız. 2014 yılında sabit hattımızı ve interneti farklı bir adrese taşıdık. İnternetin yeni adrese taşınmadığını 2017 yılında öğrendim. Neymiş efendim fiziksel olarak çalışabilirmiş. Bunu tarife değişikliği yapınca öğrenebiliyorum. Tamam okey internet nakil olsun dedik verdik evrakları İstanbul /esenyalı Türk Telekom ofisine girişleri yapıldı. Sonrasında saha ekipleri yeni adresin alt yapısının uygun olmadığını söylediler ama daha öncesinde arayıp taahhüt yenilerken alt yapımızın uygun olduğunu söylediler. Tamam nasıl oluyorsa yapalım dedik. Cumartesi günü ekipler gelip kurulum yapacak dediler 3 iş günü kimse gelmedi. Biz ofise gidince öğrenebiliyoruz bu durumu. Sonra tekrar başvurduk şimdi ise gelip bağlamalarını bekliyoruz eğer gelirler ise. Bütün durumu öğrenebilmek için biz her seferinde ofise gittik. Böyle bir kurum olmaz!
Yorum Gönder