1 ay önce 1 çift bot aldım ve rafa kaldırdım. Giymek istediğimde biri 36, diğeri 38'miş onu fark ettim ama fişi çoktan atmış bulundum. Bağdat Caddesi H&M'den almıştım, aynı yere gidip, yardımcı olur musunuz diye sordum ve çok ters cevap aldım, yardımcı olamadılar, fişiniz yok deyip yolladılar. Başka firmalarda daha önce böyle bir durum yaşamıştım ve hemen bir formül bulup çare aramışlardı. Sonuçta botlar çöp oldu. Çünkü o şekilde giymem imkansız maalesef.
Yorum Gönder