14.02.2017 modem kurduktan sonra hala interneti bağlayamayan Türk Telekom hizmet vermediği halde fatura kesip ücret talep etmektedir. Faturayı ödedim itiraz ettim ama geri iadesi yapılmadı. 1.5 aydır elit hizmet göndereceğim diyerek yalan söylemenize gerek yok. Hala elit hizmet alamadım. Binlerce insanı mağdur edip haksız kazanç sağlamaya daha ne kadar devam edeceksiniz. İnternet hizmeti alamadığımdan dolayı üyeliğimi iptal ettirmek istedim bunun içinde 380 TL talep ettiniz, pardonda vermediğiniz hizmet için neyin bedelini talep ediyorsunuz. Bu haksız kazanç değil mi? Bana bunun açıklamasını yapar mısınız.
Yorum Gönder