Merih Otomotiv mağduru oldum. Klima beyni problemim olduğunu söyleyip klimanın olduğu bölümde inanılmaz kötü işçilik yaparak deforme ettiler klima beyni getirerek bana 1250 TL artı sormadan ıvır zıvır toplamda 2500 TL para aldılar. Arabanın günlerce kalacağını söylediler. Klimanın Adana'da müşiri değişti tesisat çek yapıldı yeni komprosör değişimi de dahil 1400 TL'ye yaptırdım merih 7000 TL sadece malzeme masrafı çıkartmıştı klima beynini iade almıyorlar kendileri getirdiği klima beyni gereksizmiş bize ne diyorlar saygısızca arabamı kötülüyorlar kanunen hakkımı arayacağım
Yorum Gönder